XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Azken sailean lau txosten bildu dira, LSP ikastaroetarako material pedagogiko eta estrategia egokiak zeintzu diren aztertuz.
Ikastaro gehienak enpresaren eremuaren barruan egiten direnez gero, ondoen egokitzen diren aktibitateak ondorengoak dira: hornitzaileei erosketak, gutunak idaztea, telexak bidaltzea, kontratuak egitea etab.
Helmut Pô*nisch-en ustez (
Jûngen Beneke-k (
Peter Fischel-en artikuluan (
Christa Bollert eta Richard Kurman-ek (
Buletin horren helburua, LSPko ikastaroak egin dituzten profesionalen hizkuntz trebetasunak mantentzea da eta horretarako hiztegi erabilgarriak, puzleak, irudiak, konkurtsoak eta beste zenbait gauza argitaratzen dira buletinean.
Gure ustez liburu honek eta antzekoek mesede handia egin diezaiokete hizkuntzen irakaskuntz prozesuari zenbait arazori buruzko argitasuna ematen bait dute.
LSPko irakasleak behartuak daude beren metodologia eta materialgintzaren ikasleen behar espezifikoak oso kontutan hartzera eta agian hau LSPak hizkuntzen irakaskuntza jeneral edo ez-berezituari egin diezaiokeen ekarpenik nagusiena: metodologiak ikasleen beharren arabera eraiki behar dira eta ikasleak, linguistikoki zeharo definituak izango diren ataletan murgildu behar dira ikastaroan.
Literaturazko testuak aztertzen dituzten ikasleen helburuak eta behar komunikatiboak dituztenenak oso desberdinak dira eta irakasleak gogoan eduki behar du beti puntu hau.